938 97 10 01 torrellesf@diba.cat

L’Ajuntament insta els veïns a presentar una queixa formal pels talls en el subministrament de llum

7 d'Octubre de 2019

L’Ajuntament de Torrelles de Foix insta els veïns i veïnes que pateixen problemes amb el subministrament elèctric a presentar una instància a les oficines municipals, per tal de comptar amb una queixa formal de totes les persones usuàries del municipi i pressionar així la companyia Endesa que a partir d’ara passa a denominar-se Energía XXI.

Davant l’allau de queixes que està rebent l’Ajuntament de Torrelles de Foix pel servei de subministrament elèctric, pels micro talls intermitents de llum que s’arrosseguen des de fa temps, així com variacions en la intensitat de la tensió del subministrament a diferents zones del municipi, l’alcalde Sergi Vallès es va adreçar el passat 3 d’octubre als responsables provincial d’Endesa per trobar una solució al més aviat possible.

En aquest sentit, la Junta de Govern Local ha acordat, com queda reflectit en la carta de l’alcalde enviada a tos els veïns, que els afectats segueixin el mateix procediment.

Els veïns que pateixin talls de llums periòdics o que gaudeixin de poca potència de la xarxa elèctrica han de comunicar-ho en primera instància al telèfon d’avaries de la companyia (800 76 07 06) i, molt important, sol·licitar el NÚMERO D’INCIDÈNCIA, dada imprescindible perquè l’Ajuntament pugui recompilar les queixes. Tot seguit han d’omplir una instància a l’Ajuntament, en què s’especifiqui el problema i lliurar-lo a l’Ajuntament.

D’aquesta manera, l’administració local tindrà més força per tal de reclamar a Endesa XXI que resolgui les incidències i anomalies en el servei de manera definitiva.