938 97 10 01 torrellesf@diba.cat

Nota informativa de l’Ajuntament a les veïnes i veïns de Can Coral:

11 de juliol de 2018

L’Ajuntament de Torrelles de Foix demana disculpes per la difícil situació que estan patint aquests dies els veïns i les veïnes de Can Coral amb el servei d’aigua.

També lamentem no haver informat abans ja que l’Ajuntament no disposava de les dades i informació suficient en relació a quan podria resoldre’s la incidència.

Des de l’equip de govern, amb l’alcalde i el regidor de Serveis al capdavant, estem seguint en tot moment l’evolució de l’avaria amb els responsables del servei.

L’afectació és molt important i té una díficil resolució. Poc a poc es va restablint el servei, tot i que és molt complicat assegurar que l’aigua arribi en condicions a tots els domicilis. En cas que avui no s’hagi recuperat completament el servei, l’Ajuntament ja treballa en una altra solució alternativa.

Us anirem informant puntualment de qualsevol evolució o canvi en la situació i des de l’Ajuntament us emplacem a que presenteu formalment les denúncies i reclamacions que considereu oportunes a l’Ajuntament de Torrelles de Foix. Des de l’Administració local les traslladarem a Sorea, empresa proveïdora del servei i entitat que ha d’assegurar un correcte subministrament de l’aigua a tots els seus usuaris.

Lamentem profundament aquesta situació i des de l’Ajuntament ens posem a disposició de tots els nostres veïns i veïnes pel que calgui. Gràcies i disculpeu de nou les molèsties que aquesta avaria, aliena a l’Ajuntament, us està causant.